Tuesday, March 28, 2023

The Printable Kitchen Papercraft Playset For Kids - by Madame Citron

Madame Citron said: - "Madame Citron is a female DIY (Do It Yourself) blog. A place where I share my universe through creations that I propose to reproduce, step by step. 

I experiment with many techniques, with different types of materials: paper, cardboard, fabrics, wool, I'm a real handywoman. 

Today, I am pleased to present to you my latest project: a dollhouse with miniature furniture made entirely from paper cutouts. 

 And as I like to share my creations, I offer a series of printables to reproduce them at home! So I start here with the kitchen."

Madame Citron disse: - "Madame Citron é um blog feminino de DIY (Do It Yourself, ou Faça você mesmo. Um lugar onde compartilho meu universo através de criações que me proponho a reproduzir, passo a passo. 

Experimento muitas técnicas, com diferentes tipos de materiais: papel, papelão, tecidos, lã, sou uma verdadeira faz-tudo. 

Hoje, tenho o prazer de apresentar a vocês meu mais recente projeto: uma casa de bonecas com móveis em miniatura inteiramente feitos de recortes de papel. 

E como gosto de compartilhar as minhas criações, ofereço uma série de printables para as reproduzirem em casa! Começo então aqui com a cozinha."


Link:
The.Printable.Kitchen.Papercraft.Playset.For.Kids.by.Madame.Citron


More Playset / Dioramas Papercraft For Kids related posts:








No comments:

Post a Comment